O alcalde de Cospeito, Armando Castosa, acaba de alcanzar o compromiso público do presidente de Suplusa e vicepresidente da Deputación Provincial de Lugo, Manuel Martínez, para impulsar a construción dun polígono industrial na capitalidade municipal de Feira do Monte.

O rexedor cualifica ” moi positivamente” un proxecto no que se “pon fin á parálise na que estaba sumido”. ” Dende que Martínez ocupou a presidencia, e logo dá nosa petición para avanzar neste proceso, recibiunos non seu despacho e manifestounos a súa cooperación para axilizar dunha vez por  todas ou polígono de Feira do Monte, e rematar cos atrancos que nos atopamos durante as etapas de dous expresidentes deste organismo provincial”, argumentou Castosa.  Desta maneira, poderase dar continuidade ao convenio impulsado a instancias do Concello coa Deputación, “e que xorde dá vontade e compromiso dá administración local por favorecer ou desenvolvemento industrial non municipio e potenciar así a economía e ou asentamento de novas empresas” nesta localidade chairega, segundo explicou o alcalde popular.  Para dar visibilidade a este proxecto de futuro, Castosa e Martínez mantiveron unha reunión cun grupo duns 30 empresarios locais, que mostraron o seu interese en adquirir chan industrial. “Esta reunión sentou un antes e un despois non desenvolvemento do polígono, xa que acadamos ou compromiso para atender unha demanda reiterada destes empresarios”, concretou o alcalde, facendo fincapé en que todos eles rexistraron o seu interese nun documento conxunto entregado nas dependencias da Sociedade Urbanística de Xestur.

O goberno local, co fin de que este proxecto sexa unha realidade canto antes, xa aprobou hai tempo un plan de sectorización para converter o chan rústico en industrial, así como un proxecto de expropiación ” chegándose mesmo a acordos con algúns titulares dúas terreos nos que está proxectada a construción do polígono”, asegurou Castosa, quen explicou que Xestur tamén elaborou “ou proxecto necesario de urbanización”.  A futura área industrial situaríase nas proximidades da estrada LU-111, na saída de Feira do Monte cara a Rábade, no lugar de Ardilleiros. “Será un elemento vertebrador dá estrutura produtiva, albergará novos espazos empresarias, creará postos de traballo e maior asentamento de poboación”, concluíu o rexedor.