Fuente El Progreso

El proyecto, financiado con el plan de mejora de caminos de la Xunta de Galicia, incluye la reforma integral de unos 2,5 kilómetros. El Concello de Cospeito ha licitado las obras de refuerzo y mejora del firme de la carretera de O Víncalo por valor de 96.779,89 euros, unos trabajos que se harán con cargo al Plan de Mellora de Camiños de la Xunta de Galicia. “É unha estrada moi húmida, con auga nos laterais, e na que cada pouco tempo temos que estar bacheando e parcheando”, explica el regidor, que decidió acabar de raíz con estos problemas destinando todos los fondos del plan autonómico a la renovación integral de la vía.

“Con esta medida esperamos que a estrada aguante en boas condicións durante bastante tempo e ademais damos cumprimento a unha vella demanda veciñal mentres melloramos un servizo básico para os usuarios”, añade Castosa, quien espera que las obras estén ejecutadas antes de que llegue el verano. “Comezarán en canto deixe de chover e veña o bo tempo”, precisa. El proyecto de mejora de este vial, “que vai dende a estrada de Feira do Monte a Roás e continúa pola de Xermar”, incluye una regeneración completa de unos 2,5 kilómetros del firme con aglomerado en caliente, que tendrá unos cinco centímetros de espesor medio. “Trátase dunha vía moi importante, por que ademais de pasar polas parroquias de Santa Cristina e de Roás, tamén dá servizo aos veciños de Momán, Xustás ou Rubiños”, abunda el regidor, que entiende que una vez que esté arreglada “moitos veciños de Cospeito e de concellos limítrofes utilizarana para achegarse tamén ata a capitalidade municipal”. Las últimas lluvias hicieron todavía más estragos en un vial que dentro de unos meses tendrá una renovada imagen, lo que también ayudará, tal y como confirma el regidor, “a mellorar a seguridade dos condutores e usuarios da estrada”.

EMPRESAS. El concurso público para ejecutar estas obras contó con un total de 14 ofertas “de empresas da provincia de Lugo e doutros puntos de Galicia”

EL CONCELLO DE COSPEITO DESTINA UNOS 100.000 EUROS AL REFUERZO Y MEJORA DEL FIRME DE LA VÍA DO VÍNCALO.