Na contorna da lagoa de Cospeito, con saída do centro urbano de  Feira do Monte, hai unha nova senda peonil. O delegado territorial da Xunta, Xosé Manuel Balseiro, e o xefe territorial de Presidencia, Xosé Manuel Rozas, visitaron o novo tramo esta mañá co alcalde, Armando Castosa, e cos concelleiros Daniel Paz e Álvaro Puente. A construción de a senda supuxo un investimento de 40.000 euros, dos que a Xunta achegou 32.000. Esta senda comunica directamente o enorno da lagoa onde se atopa o centro de interpretación co Museo das Aves.

O Concello estrea a senda que enlaza a Casa dás Aves e a Lagoa de Cospeito Visita de Balseiro á nova senda peonil de Cospeito. Balseiro visitou a zona xunto ao rexedor e mostrou o compromiso da Xunta por completar un proxecto de posta en valor ambiental

O Concello de Cospeito inaugurou este mércores coa visita do delegado territorial da Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro, a nova senda peonil que une a Casa dás Aves co centro de interpretación da Lagoa. O delegado estivo acompañado durante a visita polo rexedor, Armando Castosa, e polos edís Álvaro Puente e Daniel Paz, quen percorreu os algo máis de 400 metros do recentemente estreado paseo, que enlaza dous dos enclaves turísticos máis importantes do municipio. “Esta fermosa senda era unha preocupación do equipo de goberno, especialmente do alcalde, polo que a Xunta quixo colaborar para que fose unha realidade”, explicou Balseiro, quen reiterou o compromiso da Administración autonómica con este proxecto de posta en valor ambiental. ” Imos seguir colaborando para darlle continuidade á senda e que vos veciños poidan desfrutar dela”, precisou o delegado, mentres o alcalde pediu que “se completen vos 200 ou 300 metros que quedan ata a propia Lagoa, unha contorna natural extraordinaria que temos na provincia de Lugo”. “*É ou que queda para terminar un proxecto que vén a embelecer a entrada a un dous nosos emblemas, pero tamén a mellorar a seguridade na propia circulación do viaria”, engadiu Castosa. As obras, que contaron cun orzamento de 40.000 euros -32.000 achegados pola Xunta de Galicia, a través do Fondo de Compensación Ambiental, e os 8.000 restantes de fondos propios-, permitiron aplicar unha capa de rodaxe con acabado en formigón de cor ocre na beirarrúa, onde se colocaron vigas de madeira de piñeiro e pintáronse os postes da luz. No último tramo, instalouse unha banda con grava sobre a que se asentaron laxas do país. “En conxunto urbanizouse unha superficie total de 1.056 metros”, confirmou Balseiro.
Castosa, pola súa banda, tamén lembrou que dentro do proxecto colocáronse paneis informativos de metacrilato.